Jakie są przyczyny awarii?
Jakie są przyczyny awarii?
POWSZECHNE AWARIE TURBOSPRĘŻAREK
W celu pomocy w identyfikacji uszkodzeń w sytuacjach reklamacyjnych i udzielenia porad na temat sposobów uniknięcia przyszłych awarii…
Jak filtr cząstek stałych (DPF)
Jak filtr cząstek stałych (DPF) może powodować awarię turbosprężarki?
Matryca diagnozy awarii turbo
Co powoduje awarię turbosprężarki i jakie jest rozwiązanie? Jakie są oznaki problemu? Co jest przyczyną problemu?
Dlaczego elektroniczne siłowniki zawodzą?
Regeneracja turbosprężarek REA / SREA często może być trudna z powodu uszkodzonej elektroniki.
Nadmierna prędkość obrotowa
Co powoduje nadmierną prędkość obrotową? Nadmierna prędkość obrotowa (overspeeding) to termin określający pracę turbosprężarki dużo powyżej normy.
Zanieczyszczenie oleju
Olej jest bardzo często pomijany jako kluczowy element, jednak czysty przefiltrowany olej silnikowy to konieczność dla każdej turbosprężarki.
Wycieki oleju
Wycieki oleju mogą być spowodowane różnymi czynnikami, przy czym głównym z nich jest nieprawidłowe ciśnienie w obudowie sprężarki oraz turbiny.
Brak smarowania / Niedobór oleju
Poniżej wyróżniono przyczyny i objawy niedoboru oleju, aby pomóc w identyfikacji i zapobiec ponownemu niedoborowi po wykonywaniu naprawy.
Uszkodzenie przez ciało obce
Ciało obce to po prostu każdy obiekt, który dostaje się do turbo przez wlot powietrza lub otwór wylotowy. Gdy obcy przedmiot dotrze do turbo, jej sprawność natychmiast spada.
REA/SREA
Po udanym wprowadzeniu na rynek turbosprężarek REA / SREA z przyjemnością informujemy o włączeniu elektronicznych sterowników do naszej gamy produktów.
Przegrzanie
Przegrzanie to termin używany do opisania komponentów, które zostały poddane zbyt wysokiej temperaturze spalin lub niewystarczającemu chłodzeniu.
Awarie turbosprężarek
Firma Melett stale zdobywa mnóstwo użytecznych informacji na temat poszczególnych modeli i przyczyn ich awarii.